00:06 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صورت های مالی

شفاف سازی زیرمجموعه سایپا درباره صورت های مالی ۳ ماهه و درآمدها
زیرمجموعه سایپا در خصوص اطلاعات و صورت های مالی ۳ ماهه و جزئیات سایر درآمدهای غیر عملیاتی و هزینه مالی، دست به شفاف سازی زد.
وبینار چشم‌انداز صنعت برق، فرصت‌ها و تهدیدها
وبینار تخصصی بررسی چشم انداز صنعت برق، فرصت ها و تهدیدها، امروز یکشنبه ۱۰ مرداد برگزار می‌شود. در این نشست تجدید ساختار صنعت برق در ایران و روند شکل‌گیری بازار برق تشریح و نحوه عملکرد بازار عمده فروشی برق در بورس انرژی ایران بررسی می‌شود.
پنج تکلیف بانک مرکزی برای برگزاری مجمع سالانه بانک بورسی
بانک مرکزی با برگزاری مجمع سالانه بانک پاسارگاد به منظور تصویب صورت های مالی سال منتهی به اسفند ۹۹ مشروط به اعمال ۵ تکلیف موافقت کرد.
حذف کامل ارز ۴۲۰۰ تومانی از صنعت دارویی کشور، نزدیک می شود
ارز ٤٢٠٠ تومانی برای برخی از صنایع مانند دارویی ها از چند وقت گذشته حذف شده است، این ارز به صورت قلم به قلم در صنایع دارویی در حال حدف شدن است و در حال حاضر منتظر افزایش نرخ ٤٢٠٠ تومانی ارز هستند.
شفافیت معاملات سیمان از کانال بورس کالا امکان پذیر است
بورس کالا شفاف‌ترین و عادلانه‌ترین سیستمی است که می‌تواند علاوه بر خروج از قیمت گذاری دستوری که نتیجه آن ایجاد رانت های چند هزار میلیارد تومانی است به تنظیم قیمت ها کمک کند.
۶۰ شرکت، ۴ بانک و ۵ پالایشگاه به تابلو بازگشتند / توقف ۵ نماد برای مجمع
در برابر توقف ۵ نماد بورسی و فرابورسی برای مجمع سالانه و فوق العاده، ۶۰ شرکت دیگر، چهار بانک و پنج پالایشگاه با بازگشایی نماد به تابلو معاملات بازگشتند.
۵۰ شرکت و چهار بانک به بازار سهام بازگشتند
در برابر توقف سه نماد فرابورسی برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، نماد ۵۰ شرکت و چهار بانک بازگشایی و آماده انجام معامله شد.
وبینار تخصصی بررسی چشم انداز صنعت برق
وبینار تخصصی بررسی چشم انداز صنعت برق، فرصتها و تهدیدها، یکشنبه ۱۰ امرداد ماه برگزار می‌شود. در این نشست تجدید ساختار صنعت برق در ایران و روند شکل‌گیری بازار برق تشریح و نحوه عملکرد بازار عمده فروشی برق در بورس انرژی ایران بررسی می‌شود.
"افق" ۶۳۹ ریال سود برای هر سهم شناسایی کرد/ رشد ۸۰ درصدی درآمدها
فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده سه ماهه، ۶۳۹ ریال سود برای هر سهم شناسایی کرد.
درآمدها و سود خالص "سپ" ۳۸ و ۹۹ درصد افزایش داشت
پرداخت الکترونیک سامان کیش در صورت های مالی حسابرسی نشده ۶ ماهه، ۱.۴ هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی و ۲۳۹.۲ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد و با رشد ۳۸ و ۹۹ درصدی روبرو شد.
بانک ملت در سه ماهه ۱۰۱ ریال سود برای هر سهم محقق کرد
بانک ملت با ارائه صورت های مالی حسابرسی نشده سه ماه نخست سال مالی جاری، ۱۰۱ ریال سود برای هر سهم محقق کرد.
رشد ۷۴ درصدی "غزر" در سه ماهه اول سال با تحقق سود ۴۳۱ ریالی
زر ماکارون در صورت های مالی حسابرسی نشده سه ماه نخست سال مالی جاری، ۴۳۱ ریال سود برای هر سهم محقق کرد.
نتیجه دو مجمع آسان پرداخت مشخص شد / سود تقسیمی و زمان توزیع
در جریان برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده آسان پرداخت، صورت های مالی، رقم سود تقسیمی و افزایش سرمایه ۱۰۹.۴ درصدی از محل سود انباشته تصویب شد.
هفته آینده عرضه سیمان حجم می گیرد
مهمترین دلیل رشد قیمت سیمان شوک ناشی از کاهش عرضه هاست که این معضل به سبب قطعی برق کارخانه‌های سیمانی رخ داده اما از هفته آینده با راه اندزی معاملات سلف سیمان این مشکل رفع می شود.
فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی، خط مقدم استفاده از لغو تحریم ها
تجربه اجرای برجام نشان دهنده این است که بیشترین تأثیر لغو تحریم ها در بخش انرژی کشور رقم می خورد بنابراین چنانچه احیای برجام به مرحله اجرا برسد به طور حتم این بخش در خط مقدم استفاده از لغو تحریم قرار می گیرد.